Destek Merkezi, ürün yaşam döngüsü boyunca her tür teknik soruyla ilgili tek, global olarak tutarlı ve sezgisel iletişim noktasıdır.
Destek Merkezinde teknik Servis Talebi oluşturup istediğiniz zaman mevcut durumu kontrol etmek de mümkündür.
Tam ürün desteğine erişim sağlar - örneğin ürün bilgileri, kılavuzlar, eğitim videoları veya yazılım yüklemeleri mi arıyorsunuz? SSS'ler ve eğitim videolarıyla da mı ilgileniyorsunuz? O zaman aradığınız şeyi burada bulacaksınız. Yanıt her zaman bir tık ötede. Eğer ihtiyacınız olan şeyi bulamazsanız lütfen bizimle kişisel olarak iletişime geçin.
İlgili tüm bilgilerin bulunduğu merkezî tek bir destek merkezi
Çeşitli bilgi ve ürün türleri için filtre işlevleri sunar
Ürün hiyerarşimiz aracılığıyla spesifik ürünlere gitme
Uygulama notları, video öğreticiler, şablonlar ve örnekler, kullanıcı belgeleri, mühendislik verileri, ...
Ülkenizdeki kişisel teknik kontağınıza doğrudan erişim
Hızlı teknik yardım almak ve mevcut durumu ve sağlanan çözümü kontrol etmek için Servis Talebi oluşturun
Endüstriyel Bağlantı dünyasından ilginç başlıklar. Eğitim merkezimizde ya da ofisinizden canlı yayın yoluyla Endüstriyel Bağlantı dünyasının ilginç konularını deneyimleyin
Endüstriyel Bağlantı dünyasından ilginç başlıklar. Eğitim merkezimizde ya da ofisinizden canlı yayın yoluyla Endüstriyel Bağlantı dünyasının ilginç konularını deneyimleyin
İngiltere'nin 31 Ocak 2020'de Avrupa Birliği'nden ayrılmasının ardından yeni UKCA işareti odak noktası oldu.
Ekteki indirilebilir dosya, UKCA kimliğinin kullanımı hakkında bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur.