Teknik destek

Uygulama notları, ürün bilgileri, eğitim videoları, yazılım yüklemeleri ve Servis Talebimiz için Destek Merkezinde hızlı ve sezgisel destek.

Teknik destek

Destek Merkezi - yanıt bir tık ötede

Kapsamlı. Dijital. Kişisel.

Destek Merkezi, ürün yaşam döngüsü boyunca her tür teknik soruyla ilgili tek, global olarak tutarlı ve sezgisel iletişim noktasıdır.

Destek Merkezinde teknik Servis Talebi oluşturup istediğiniz zaman mevcut durumu kontrol etmek de mümkündür.

Tam ürün desteğine erişim sağlar; örneğin ürün bilgileri, kılavuzlar veya yazılım yüklemeleri mi arıyorsunuz? SSS'lerin yanı sıra eğitim videolarıyla da mı ilgileniyorsunuz? O zaman aradığınız şeyi burada bulacaksınız. Yanıt her zaman bir tık ötede. Eğer ihtiyacınız olan şeyi bulamazsanız lütfen bizimle kişisel olarak iletişime geçin.

Bir bakışta her şey

Bir bakışta her şey

İlgili tüm bilgilerin bulunduğu merkezî tek bir destek merkezi

Güçlü arama

Güçlü arama

Çeşitli bilgi ve ürün türleri için filtre işlevleri sunar

Ürün hiyerarşisi içinde gezinme

Ürün hiyerarşisi içinde gezinme

Ürün hiyerarşimiz aracılığıyla spesifik ürünlere gitme

40.000’den fazla indirilebilir içerik

40.000’den fazla indirilebilir içerik

Uygulama notları, video öğreticiler, şablonlar ve örnekler, kullanıcı belgeleri, mühendislik verileri, ...

Kişisel irtibat

Kişisel irtibat

Ülkenizdeki kişisel teknik kontağınıza doğrudan erişim

Servis Talebi aracılığıyla hızlı yardım

Servis Talebi aracılığıyla hızlı yardım

Hızlı teknik yardım almak ve mevcut durumu ve sağlanan çözümü kontrol etmek için servis talebi oluşturun

Eğitim kursları ve webinarlar

Endüstriyel Bağlantı dünyasından ilginç başlıklar. Eğitim merkezimizde ya da ofisinizden canlı yayın yoluyla Endüstriyel Bağlantı dünyasının ilginç konularını deneyimleyin

UKCA kimliği

İngiltere'nin 31 Ocak 2020'de Avrupa Birliği'nden ayrılmasının ardından yeni UKCA işareti odak noktası oldu.

Ekteki indirilebilir dosya, UKCA kimliğinin kullanımı hakkında bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur.