Teknik destek - Müşteri olarak bu sizin için ne anlama geliyor?

Bir müşteri olarak size ürünlerimiz için çeşitli hizmetler sunarız. Teknik sorularınız için ilk self servis seçeneğiniz Destek Merkezimizdir. Burada ürünlerimize ait çok çeşitli kılavuzlar, veri sayfaları ve yazılımlardan doğrudan bilgi alabilirsiniz. Karşılık gelen indirilebilir içerikleri de burada bulabilirsiniz. Servis ekiplerimiz için iletişim bilgileri Destek Merkezi'nde veya web sitemizde bulunabilir. Ürünlerimiz, teknik veriler ve karşılaştığınız sorunlarla ilgili tüm sorularınızı yanıtlamaktan memnuniyet duyarız.

Yeni AI-Sanal Destek Robotu - Destek Merkezi'nde artık mevcut

Benimle u-mation ile ilgili sohbet edin Ürün yeniliği

Kontroller, I/O sistemleri, dokunmatik paneller, ölçüm ve izleme sistemleri ve Weidmüller'in ilişkili yazılım çözümleri gibi konularda otomasyon ve IIoT portföyünüz için teknik desteğe mi ihtiyacınız var?

Öyleyse doğru yerdesiniz!

u-mation ürünlerine yönelik yapay zeka destekli yeni AI-Sanal Destek Robotumuz,

sorularınıza en uygun yanıtı hızlı ve etkili bir şekilde sunar.

Hemen deneyin!

Destek Merkezi - yanıt bir tık ötede

Destek Merkezi, ürün yaşam döngüsü boyunca her tür teknik soruyla ilgili tek, global olarak tutarlı ve sezgisel iletişim noktasıdır.

Destek Merkezinde Teknik Servis Talebi oluşturup istediğiniz zaman mevcut durumu kontrol etmek de mümkündür.

İndirmelere, video eğitimlerine, SSS’lara, tüm ürünlerden teknik kataloglara, Güvenlik Danışmanlarına, teknik özetlere, uygulama notlarına kapsamlı bir arama yoluyla ürün desteğinin tamamına erişim sağlar,

Yanıt her zaman bir tık ötede. Eğer ihtiyacınız olan şeyi bulamazsanız lütfen bizimle kişisel olarak iletişime geçin.

Bir bakışta her şey

Bir bakışta her şey

İlgili tüm bilgilerin bulunduğu merkezî tek bir destek merkezi

Güçlü arama

Güçlü arama

Çeşitli bilgi ve ürün türleri için filtre işlevleri sunar

AI-Sanal Destek Robotu üzerinden destek

AI-Sanal Destek Robotu üzerinden destek

u-mation ürünlerimiz ile ilgili sorularınızı istediğiniz zaman AI-Sanal Destek Robotumuza sorun ve anında cevap alın

40.000’den fazla indirilebilir içerik

40.000’den fazla indirilebilir içerik

Uygulama notları, video öğreticiler, şablonlar ve örnekler, kullanıcı belgeleri, mühendislik verileri, ...

Kişisel irtibat

Kişisel irtibat

Ülkenizdeki kişisel teknik kontağınıza doğrudan erişim

Servis Talebi ile ilgili hızlı yardım

Servis Talebi ile ilgili hızlı yardım

Hızlı teknik yardım almak ve mevcut durumu ve sağlanan çözümü kontrol etmek için Servis Talebi oluşturun

Daha fazla teknik destek

Eğitim kursları ve webinarlar

Eğitim merkezimizde ya da ofisinizden canlı yayın yoluyla Endüstriyel Bağlantı dünyasının ilginç konularını deneyimleyin

Güvenlik Tavsiyeleri Kurulu

Ürün Güvenliği Müdahale Ekibimiz (PSIRT) ürünlerimizdeki olası güvenlik açıkları hakkında Destek Merkezimizde sizi sürekli olarak bilgilendirir

UKCA kimliği

İngiltere'nin 31 Ocak 2020'de Avrupa Birliği'nden ayrılmasının ardından yeni UKCA işareti odak noktası oldu.

Ekteki indirilebilir dosya, UKCA kimliğinin kullanımı hakkında bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur.