Konu:Dağıtım işini teşvik etmek için bir katalizör olarak değişim ve öncü zihniyet, esnek portföy ve hizmetler ilesürekli değişen pazar gereksinimlerine hakim olabilme

Okuma süresi: 3 dakika

Roger Kroon, Global Dağıtım Yönetimi Müdürü
Weidmüller'de global dağıtım yönetimi segmenti yöneticisiyim. Özel dağıtım uzmanlarından oluşan ekibim ve ben, distribütörlerimizle uzun vadeli ve karşılıklı yarar sağlayan ortaklıklar kurma ve müşterilerimiz için gerçek katma değer yaratma misyonundayız.

Dağıtımı bir adım öteye taşımak mı? Sadece değişimi kucaklayın!

Dürüst olmak gerekirse "değişim" muhtemelen çoğu insanın pazartesi sabahı uyandığında düşünmekten hoşlandığı bir şey değil. 90'lı yılların sonlarından beri endüstri işindeyim ve size bir şey söyleyeyim: Değişim her zaman yanımda olmuştur.

Weidmüller'in global dağıtım satışlarının sorumluluğunu bir yıldan biraz daha uzun bir süre önce devraldığımda, bir kez daha bol miktarda değişimle karşı karşıya kaldım. Sadece yeni pozisyonum açısından değil. Daha da önemlisi: Weidmüller'deki yeni iş ortakları ve fantastik dağıtım satış ekibi ile artık el ele çalışacaktım.

Son 14 ayı düşündüğümde şunu söyleyebilirim ki karşı karşıya kaldığım değişiklikler birçok yeni, güçlü kişisel bağlantı kurmamı sağladı.Değişim, her yeni mücadelenin tadını çıkarmamı öğütleyen daimi arkadaşım oldu.

Güçlü ortaklıklar kurmak mı? Değişime gidin!

Ticaret basını okuyarak, ancak özellikle ortaklarımızla yapılan görüşmelerde, tek bir konu tekrar tekrar netleşiyor: sürekli değişim yeni normalimiz! Teknolojik ilerleme, son müşterilerin endüstriyel toptan ticarete yönelik beklentilerini değiştiriyor. Bize göre bu da şu anlama geliyor: En son yenilikleri içeren geniş bir portföy yeterli değil.Yeni teknolojilerin nasıl geliştirileceğine dair uzman tavsiyesi ve kurulumcuların "çözüm uzmanı" olmaları için eğitilmesi şu an rağbet görüyor.

Ancak teknoloji gittikçe birbirine bağlı ve karmaşık hale geldikçe, basit çözümler bulmak giderek zorlaşıyor. Bu yüzden benim tavsiyem: yalnız yola çıkmaya çalışmayın! Birinci sınıf müşteri hizmeti sunmak ve başarılı kalmak için, doğru ortak ağına güvenin ve ortaklığınızın diğerinin güçlü yönlerine dayanmasına izin verin.

Ekibim ve ben, uzun vadeli ve karşılıklı yarar sağlayan ortaklıklar sağlamak ve neyin işe yarayıp neyin önemli olduğunu bir araya getirmek için satış ortaklarımızın avantajlarını Weidmüller'in avantajları ile birleştirmeyi hedefledik.

Sürekli değişimde uzmanlaşmak mı? Öncü bir zihniyetle çalışın!

Corona zamanlarında ve uzun vadede Endüstriyel IoT ile teknolojik düzeyde artan otomasyon ve dijitalleşme - tüm zorlukların üstesinden gelmek için öncü ruh ve esneklik gereklidir! Gelecek için çözüm arayışımda, geçmişe bakmanın büyük bir ilham kaynağı olabileceğini öğrendim.

Weidmüller'in geçmişi, öncü bir ruhun ve yeniliğe olan tutkusunun şirket DNA'mızda derin bir şekilde köklendiğinin kanıtıdır: ilk plastik yalıtımlı klemenslerden ve STRIPAX gibi klasik aletlerden başlayarak, portföyümüzün 30.000'den fazla satılabilir ürüne genişletilmesi ve yılda 40'ın üzerinde yeniliğe imza atmak. Son 70 yılda çığır açan klemenslerden yenilikçi Endüstriyel IoT'ye geçtik. Öncü ruhumuz, satış ortaklarımızla güven yaratıyor. Ve önümüzdeki yıllarda yeni zorlukların üstesinden gelmeye katkıda bulunuyor.

Zorlukları güçlü yönlere dönüştürmek mi? Sürekli değişimin gücünü kullanın!

Küresel ölçekte bir görevde ustalaşmak büyük bir zorluktur. Daha da büyük bir zorluk, bu düzeyde değişiklik sağlamaktır. Weidmüller'de, yerel pazarlarını bilen ve distribütörlerimizin nabzını tutan, son derece kararlı bir satış ekibine sahip olduğum için şanslıyım.

Ortaklarımız için katma değer yaratan hizmetlere odaklanmak adına konfor bölgemin dışında çalışacağım! Ne de olsa, yeni teknolojilerin kullanımı, ortak son müşteri danışmanlığına ve bireysel müşteri çözümlerinin geliştirilmesine kadar yoğun bilgi alışverişi, sürekli değişim ile karakterize edilen bir pazarda çalışarak gücümüzün olduğunu fark etmemi sağladı.

Avantajları bir araya getirmek mi? Konunuz sadece "satış" değil "sürecin tamamı" olsun!

Amacımız, tüm paketi dağıtım ortaklarımıza teslim etmek: Bir yandan, onlara kanıtlanmış ve geleceğe yönelik ürünler sunuyoruz. Öte yandan, onlara teknoloji ve çözüm gelişmelerimiz hakkında bilgi veriyor ve kendimizi geliştirmek ve yeni zorluklara hazırlıklı olmak için açık bir diyaloğu teşvik ediyoruz.

Yani kesin olan şey şu: Zorluklarla yüzleşmek ve ürünlerden yenilikçi çözümlere ve hizmetlere kadar tüm alanları kapsayabildiğimizden emin olmak, distribütörlerimiz için bizi daha iyi bir ortak haline getiriyor!

Sonuç olarak demek istediğim şu: Güçlü ortaklıklar içinde birbirimizin güçlü yönlerine oynamak bizi nihai müşteriler için daha cazip hale getiriyor. Nihayetinde, bu şu anlama geliyor: değişim zamanlarında, “bütün” e odaklanmak “satış”a olumlu düzeyde yansıyor.

Mükemmel bir tamamlayıcı

Dağıtımla ilgili daha fazla bilgi için

Bize ulaşın